- Cerere întocmită de orice persoană fizică sau juridică interesată, care va cuprinde: elementele de identificare a imobilului, numărul cadastral şi numărul de carte funciară a imobilului, adresa şi scopul solicitării
- Copie carte de identitate
- Copie extras C.F. (valabilitate 30 zile)
- Plan de situaţie şi plan de încadrare în zonă
Program cu publicul:
Acte necesare pentru solicitare eliberare/emitere Certificat de Urbanism pentru lucrări de construire/desfinţare/branșamente
Acte necesare pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire
- Cerere și Anexe întocmite şi semnate/ştampilate de deţinătorul titlului asupra imobilului conf. L540/1991 republicată
- Extras C.F. individual şi după caz şi/sau colectiv original şi la zi (valabil 30zile)
- Copie Certificat de Urbanism (valabil)
- Deviz general de lucrări
- Avize şi acorduri ce rezultă din situaţia juridică din C.F.
- Avize şi acorduri şi/sau studii în funcţie de lucrarea de construire solicitată, cerute prin Certificatul de Urbanism
- Documentație conform Legii 50/1991 actualizată
Acte necesare pentru solicitare eliberare/emitere Autorizaţie de Desfiinţare
- Cerere tip întocmită şi semnată/ştampilată de deţinătorul titlului asupra imobilului
- Adeverinţă cu valoarea impozabilă a clădirii de la Serviciul Impozite şi Taxe
- Extras C.F. individual şi după caz şi/sau colectiv original şi la zi (valabil 30 zile)
- Copie Certificat de Urbanism (valabil)
- Deviz general de lucrări
- Avize şi acorduri ce rezultă din situaţia juridică din C.F.
- Alte avize şi acorduri cerute prin Certificatul de Urbanism.
Acte necesare pentru solicitare eliberare/emitere Prelungire Autorizaţie de Construire/desfinţare
- Cerere tip
- Autorizaţia de Construire în original
- Copie comunicare începere lucrări
- Memoriu proiectant lucrări rămase de executat
- Deviz lucrări rămase de executat
Acte necesare pentru emiterea certificatului de existenta constructii
- Cerere tip privind valoarea reală
- Copie carte de identitate
- Copie extras C.F. (valabilitate 6 luni)
- Plan de încadrare în zonă
Acte necesare pentru emiterea unui aviz de oportunitate
- Memoriu, planșe propuse
După eliberarea Autorizaţiei de Construire/Desfiinţare trebuie comunicate Primăriei comunei Tomești şi Inspectoratului Teritorial în Construcţii Timiş, conform Ordinului nr. 839/12.10.2009, următoarele:
a) Pentru Primăria Comunei Tomești:
- Comunicare privind începerea execuției lucrărilor, copia comunicării făcute la IJC însoţită de copia Autorizaţiei de Construire/Desfiinţare
- Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor
b) Pentru Inspectoratul Județean în Construcţii Timiş:
- Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor
- Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor
Mai multe informaţii puteţi afla de pe web site: http://www.isc-web.ro
PROGRAM FUNCȚIONARE
Luni: 8:00 - 16:00
Marti: 8:00 - 16:00
Miercuri: 8:00 - 16:00
Joi: 8:00 - 16:00
Vineri: 8:00 - 16:00
Pagini utile
Comuna Tomești | Primărie Digitală
© 2023 - Administrat de Primăria Tomești